هديه خدا محمدرضاجونهديه خدا محمدرضاجون، تا این لحظه: 10 سال و 27 روز سن داره

جوجه جون من

اولين آرايشگاه

1394/5/21 8:24
نویسنده : زويا
182 بازدید
اشتراک گذاری

پسر طلايي مامان

ديروز در تاريخ 94/5/20 روز تولد من براي اولين بار بردمت آرايشگاه (برديمت)

البته موهات رو دو سه بار خاله سعيده كوتاه كرده بودن دستشون درد نكنه اما اين بار ديگه گفتيم بريم آرايشگاه ببينيم چي ميشه چون انشالله اگه خدا بخواد و امام رضابطلبه عازم مشهديم و شما براي بار دوم ميري پابوس آقا (اولين بار تو پنج ماهگي رفتيم مشهد گلم) .

خوب حالا چرا نوشتم برديمت :‌

القصه منو خاله بني و عرفان جون و عمو رضا شوهر خاله بني و بابايي به عنوان بادي گاردهاي پسر گلي رفتيم تا از ماشين پياده شديم آقاي آرايشگر شاخ در آوردتعجب كه اي خدا اينهمه مشتري خوشمزهولي بعد كه گريه هاي شما رو ديد فهميد كه ما هم كم بوديم براي مشايعت شمادلخورشاکی . نانا هم خواب مونده بود و الا اون نفر اول ليست بود . خواب

بميرم واسه پسري كه همش گريه ميكرد و منم نميرفتم نزديكش مبادا بياد بغلم و نميه كاره بمونه سرش تو بغل بابايي نشسته بودي و خاله بني همش با آب پاش سرگرمت ميكرد يك ثانيه ساكت ميشدي دوباره داد و فغان آقاي آرايشگر گفت اگه از كوچيكي مي آوردينش حالا ساكت بود . گفت پسر خودم هيچي گريه نكرددرسخوان پسرش همونجا بود كوچكتر از شما بود گفتم آخه پسر ما فرق داره !!!قهرکچلحسودمحبت

آخر كار هم اومدم پيشت همش با چشماي نازت التماس ميكردي به من و آقاي آرايشگر نگاه ميكردي كه زودتر تموم بشه و تموم شد . بعدشم يك حموم مشت اونجا هم از شستن سرت ميترسي و گريه كردي .خجالتعصبانی

خدارو شكر همه راضي بودن شدي يك پسر قند عسل ناز خودم . قبلشم ناز بودي . مامان فدات بشه .

انشالله آرايشگاه دومادي پسرم .بگو ماشالله بگو انشاءالله

 

پسندها (1)

نظرات (1)

کیان
21 مرداد 94 15:27
به بهمبارک باشه پس عکساش کو. خاله من هم هرجا میرم دادو هوار راه میندازم دیروز هم رفته بودیم آتلیه عکس بگیریم حسابس سر و صدا کردم . ولی خوب خدایش آرایشگاه رفتن هم خیلی سخته. دم محمد رضا جون گرم که باز دموم آورده من که بودم نمیگذاشتم آقای آرایشگر به من نزدیک بشه. فعلا هم که آقای پدری موهامو کوتاه میکنه
زويا
پاسخ
سلام عزيزم .عكساش ؟؟خاله جون امكانات كمه فعلا كه گوشيم خراب شده كابل هم ندارم بيارم عكساي قبلش رو بذارم اونقدرم تنبل (گرفتارم) كه نميشه برم موبايلم رو درست كنم قول ميدم به زودي كم كم بيارم عكساش رو بوسسسسس.