هديه خدا محمدرضاجونهديه خدا محمدرضاجون، تا این لحظه: 10 سال و 13 روز سن داره

جوجه جون من

25 و 26 ماهگي

1395/4/8 9:24
نویسنده : زويا
274 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پروژه مهدكودك با شكست رو برو شد . همون روزا بهمون زنگ زدن كه سه ساعت تمامه داره گريه ميكنه بياين ببرينش . و هزار تا نصيحت كه حتما مشكلي داره و روانشناس و ......... .

دو روز بعد كه گفتن بيارش وقفه نيافته وقتي رفتم دنبالش با يك صورت ناخن كشيده روبرو شدم . دمم رو گذاشتم رو كولم و رفتم حتي نپرسيدم چي شده . رنگ رخساره خبر ميدهد از سر درون

نه من بردمش نه اونا زنگ زدن . فعلا كه خاله هاش صبحها مي يان پيشش و اخم و تخم باباش كه همش ميگه اگه دو هفته ديگه مي موند و صبر مي كرديم خوب مي شد . نميدونم ، همينقدر ميدونم خوب نمي شد . هر شب كابوس و گريه و ترس و افسردگي تو چشماي پسرم بود . بايد يك فكر ديگه بكنم و هنوزم فكري نكردم .

هيچ كس و هيچ چيز جاي مادر رو نميگيره . كاش منم يك زن خونه دار بودم. خانومهاي خانه دار هم دنيا رو دارن هم آخرت رو . اين اعتقاد منه و به چشم ديدم .

تولد كه نگرفتيم بنا به دلايلي .... فقط اول خرداد يك سفر رفتيم يكم اونورتر از شهرمون ديدن عموي محمدرضا سفر دو روزه خوب بود بد نبود . بعد هم كار و گرفتاري اداره و چند برابر شدن كارها .

دارم سعي ميكنم مادر خوب و مهربوني باشم به ساز بچم برقصم . باباش ميگه اشتباهه اما مگه من چند بار مادر ميشم تا ساعت 4 دور بودن از بچم كافي نيست كه بعد مي يام خونه مثل يك نظامي باهاش رفتار كنم و انتظار رفتار يك جوان 20 ساله رو ازش داشته باشم . فعلا كودكي را عشق است .

پسندها (3)

نظرات (2)

کیان
15 شهریور 95 10:30
خاله ای کاش محمد رضا جون رو نمیگذاشتید مهد هنوز براش خیلی زود بود. بد تر ترس از مهد بوجود میاد. ایشالله سه ساله شد بعدش ببرید تازه تا یک هفته هم بهتره یک همراه داشته باشه هروقت خوش گفت نیاز نیست بمونید اون وقت تنهاش بزارید. خیلی محمد رضا توپل رو دوست داریم
زويا
پاسخ
سلام خاله جون او دوره چاره نداشتم . آره الان هنوز تو ذهنش هست وقتي مي مي ني تو مهدكودك رو براش ميخونم ميگه نه يا ميپرسم خوب بود يا بد ميگه بد !!!! ببينم چي ميشه دوباره تو 3 سالگي سعيم رو ميكنم چون خيلي وابسته هست به من . ما هم تو رو خيلي دوست داريم عزيزم . مواظب خودت باش تولدت هم مبارك
مامان الهام
28 آذر 95 20:42
تپله خانووووو ماشاااالله...چقدر عوض شده....من چرا دیر به دیر میبنمتون...اگر اینستا داری حتما آیدیتو بفرست داشته باشمت
زويا
پاسخ
سلام آره گرفتارم هنوز که ندارم اما آگه روبراه شد حتما براتون میفرستم .چشم ما هم دلتنگتون شدیم زیییییااااااااد