هديه خدا محمدرضاجونهديه خدا محمدرضاجون، تا این لحظه: 10 سال و 26 روز سن داره

جوجه جون من

دندون هفتم

1394/4/6 9:59
نویسنده : زويا
181 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجه طلايي عشقم

روز پنجشنبه 94/4/4(چه جالب) هي ديدم يك چيزي سفيد اضافه بر دو دندون جلو پايين داري پريدم نگاه كردم ديدم بله دندون كناري در اومده . هر چند منتظرش بودم چون خيلي آبريزش دهن داشتي و مدام دستت تو دهنت بود اما هنوز لثت ورم نكرده بود تعجب بيشترمم واسه اين بود كه چرا اينقدر بزرگه آخه من چند روز قبلش چك كردم و خبري ازش نبود . هشتمي هم تو راهه و از زير لثه ديده ميشه .

خدا رو شكر شكر شكر هزار مرتبه شكر كه واسه اين دندون اذيت نشدي و اذيت نكردي . خدايا مرسي دوستت دارم.

اعمال :‌

غذا خوردنتم كه خودت دوست داري بخوري و منم يك قاشق دست تو ميدم و يكي دست خودم تا تو به بازي قاشق بازي برسي من هي ميچپونم غذا رو تو دهنت . ناز نازي خان اگر هم يكم لقمت بزرگتر باشه روم به ديوار عق ميدي و ميريزيش بيرون بابا مردي گفتن دو لپي بخور خوب .

ماشينتم همش ميبري زير مبل و ميگي نيست . عينكمم همش ميخواي بگيري منم چند بار گفتم هاپو بيا عينك رو ببر و پشتم قايمش كردم حالا هر بار ميبيني رو چشام ميگي بده منم همون كار رو تكرار ميكنم نگو واست شده بازي اونقدر كه كلافم كردي و نميذاري يك دقيقه رو چشما باشه موقع بازي كردنت هم همش چكم ميكني اگه بزنم باز ميگي اِاِاِاِاِاِه يعني بده بعدم هم كه قايمش كردم يك لبخند پيروزي ميزني و به كارت مشغول ميشي .

وقتي ايستاده هستي بهت ميگم پات كو همش ميخواي بياري پات رو بالا و نشون بدي اونقدر بامزه ميشي همشم تعادلت بهم ميريزه بازم دست بردار نيستي تا بتوني نشونش بدي .

تو اتاقت هر چيزي رو بهت معرفي ميكنم زود ياد ميگري عشقم .مثلا زنبور و ساعت و هاپو كومار رو بهت جمعه گفتم بعد وقتي ميپرسم كو همش دنبالشون ميگردي با نگاهت و به مورد درست اشاره ميكني عزيزم . فدات بشم .

فعلا ديگه چيزي يادم نمي ياد .عزيزم دوستت دارم يك دنيااااااا آرامش زندگيم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مسئول سایت نی نی عکس
6 تیر 94 13:55
سلام مامان مهربون عکس کوچولوتونوو برای نی نی عکس بفرستید تا جایزه بگیره و کلی خوشحال شه. http://www.niniaxs.ir اگه مایل به تبادل لینک هم هستی لینکمون رو توی وبلاگتون قرار بدید و به ما بگید به قید قرعه به مامان های فعال و معرفی کننده سایتمون جایزه میدیم
مامان حسین
30 تیر 94 10:30
سلام خانمی،خوبین؟آقاپسرگل وعزیزتون چطوره؟عکسای قشنگش روبذارین ببینیم.خداکنه صدوبیست ساله بشه انشاالله
زويا
پاسخ
سلام مرسي سر زدين چشمميذارم بزودي عكساش رو انشالله خدا پسر شما رو هم حفظ كنه