هديه خدا محمدرضاجونهديه خدا محمدرضاجون، تا این لحظه: 10 سال و 25 روز سن داره

جوجه جون من

عكسهاي 17تا 19 ماهگي

1394/9/2 10:52
نویسنده : زويا
184 بازدید
اشتراک گذاری

عكسهاي جوجه تو اين دو ماه 17-19 ماهگي

علاقه عجيبي به پوشيدن كفشام پيدا كردي . همه كفشا رو بايد تست كني و بعدم خوشحال ميگي بلند دست دست ، و قر ميدي .

يكروز اومديم تو حياط واسه بازي . فقط از پله بالا پايين ميري

كالاسكه رو هل ميدي

تا دوربين ببيني ميگيريش ازم

محرم

داري ميري مسجد پشت خونه مادربزرگ

منتظرين تا هيئت بياد جلو در خونه مادربزرگ واسه پذيرايي

داري تمرين زنجير زني ميكني با پسر عمو و پسرعمه

جوجه و نانا

روز عاشورا

جوجه مهندس

جوجه و نانا و دادا (عرفان)

پسندها (2)

نظرات (5)

کیان
9 آذر 94 9:00
چشم نخوره این محمد رضا جون توپل موپل ما
زويا
پاسخ
ممنون خاله
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
5 دی 94 20:41
سلام دوستم. وبتون خیییلی قشنگه. خوشحال میشم به وب داداشم سربزنین.
زويا
پاسخ
چشم حتما
کیان
6 دی 94 9:25
راستی محمد رضا جون از واکسن 18 ماهگیت چیزی نگفتی. درد که نداشت چون بالاخره من هم باید این واکسن رو بزنم
زويا
پاسخ
سلام عزيزم ننوشتم مطمئني ؟ بزار برم ببينم
نويسنده : مامان كژال
15 دی 94 11:09
سلام محمدرضا جون دوست خوب هم وبلاگیم من ژینو هستم . توی جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم . اگه منو دوست داری فقط با یک اس ام اس به من رای بده . کد 10 را به 1000891010 اس ام اس کن برام تا بتونم تو جشنواره برنده بشم . ممنون ازت دوست خوبم .
زويا
پاسخ
چشم حتما
کیان
5 بهمن 94 9:13
خالمن بابت خراب شدن موهام انتقام سختی از بابام گرفتم امید وارم این بلا رو محمد رضا از باباش نگرفته باشه
زويا
پاسخ
عزيزم محمد اونقدر گريه ميكنه مگه كسي ميتونه به موهاش دست بزنه بعدم باباش يكم تنبله ناخوناي محمد رو نميگيره چه برسه به موهاش!!!!!