هديه خدا محمدرضاجونهديه خدا محمدرضاجون، تا این لحظه: 10 سال و 27 روز سن داره

جوجه جون من

واكسن يكسالگي

1394/2/21 8:46
نویسنده : زويا
143 بازدید
اشتراک گذاری

جوجه طلا در يكسال و 21 روزگي :

عزيزم 16 ارديبهشت واكسن يكسالگيت رو زدم . بخاطر بيماريت گذاشتم خوب بشي بعداز چند روز بردم و چهارشنبه واكسنت رو زدم تو دستت زد خانومه بهداشت . يكم گريه كردي و ساكت شدي البته حق هم داشتي اون سر سوزني كه اون داشت منم بودم دو ساعت گريه ميكردم .

وزن و قدت رو هم راضي بود . 12 وزن و قد 74 .

منم دو روز كه خونه بودم مراقبت بودم اما هنوز هم مراقبتم چون ميگن يك هفته تا ده روز عوارضش رو نشون ميده .

دو دندون جلو و نيش بالا هم درحال در آمدن هستن .

تولدتم باز عقب افتاد چون نازنين جون از داداشي ابله مرغان گرفته و ما هم بخاطر شما نمي تونيم بريم ديدنش . حالا بايد صبر كنم كه نازي جون خوب بشه تا اونم تو تولدمون باشه . چون با اون دو تا فرشته تولد شما زيباتر ميشه .

يكم بد غذا شدي .دارم رو ساعت خوابت كار ميكنم شايد برگرده به عقب . تا 15 خرداد هم بايد اسباب كشي كنيم و بريم خونه جديد . ديروز آينه قرآن برديم . خداكنه مثل اين خونه برامون خوش يمن باشه .

تو اين خونه من شما رو حامله شدم و خدا شما رو واسه من نگه داشت .

خدا همه ني ني ها و مادرا و باباهاشون رو حفظ كنه .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)