هديه خدا محمدرضاجونهديه خدا محمدرضاجون، تا این لحظه: 10 سال و 26 روز سن داره

جوجه جون من

برنامه ريزي

1393/11/19 10:09
نویسنده : زويا
150 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز دلم امروز دارم كلي آزمون و خطا ميكنم تا بتونم وبلاگت رو خيلي زيبا در بيارم . خوبه ني ني وبلاگ به من كمك ميكنه و الا منكه از كامپيوتر هيچي سر در نمي يارم . اميدوارم دوستان به من كمك كنند. هنوز عكس رو نتونستم بذارم .niniweblog.com

دارم براي تولدت برنامه ريزي ميكنم . چيزي هم نمونده البته بعد اين چند سال ازدواج با بابايي من كه سفره هفت سين نچيدم .چون تحويل سال خونه مامان جون بوديم يا خونه مادربزرگ اما امسال بخاطر تو گل عزيزم ميچينم خدا كنه خوب و زيبا بشه . پس دو تا برنامه داريم هفت سين و تم تولد . تو جشن دندونيت كلي تجربه جمع كردم كه حتما بدردم ميخوره . تم تولدت هم زنبور انتخاب كردم . اميدوارم خوب بشه

niniweblog.com

فعلا براي خونه تكوني برنامه ندارم چون هنوز معلوم نيست كي خونه جديد مي ريم منم گذاشتم خونه تكوني رو قبل از رفتن البته بابايي قول داده كه واسه تولدت خونه جديد باشيم . خدايا به بابايي كمك كن تا بتونه برنامه ريزيش رو به هدف برسونه .niniweblog.com اينم واسه بابايي .

دوست جونايي كه به ما سر ميزنيد لطفا واسه عكس گذاشتن كمكم كنيد كلي عكس از محمد دارم كه ميخوام بذارم .

پسندها (1)

نظرات (0)