هديه خدا محمدرضاجونهديه خدا محمدرضاجون، تا این لحظه: 10 سال و 26 روز سن داره

جوجه جون من

آخرين پست 93

1393/12/29 10:33
نویسنده : زويا
132 بازدید
اشتراک گذاری

کارت تبریک نوروز, کارت پستال, ویژه عید, عید نوروز

 

Msn Emoticon Easter Eggs  Msn Emoticon Easter Eggs 173.gif Smileygoat (2)fish (6)

 

 

با همیم تنها، در کوچه های مه گرفته ی انتظار، زیر سایه ی سرو و چنار، زمزمه ی عشق می وزد همراه باد، ابر بوسه هایش را به گونه ات هدیه می کند، حسود می شوم، کاش باران بودم، چه بی پروا صورتت را نوازش می کند، گیج می شوی میان من و آسمان، کدام را انتخاب خواهی کرد؟ دستانم را در دست می گیری، گرمی وجودت سد بی تابی ام را می شکند، امسال با همه ی سال ها فرق دارد، می دانم که انتخابت را کرده ای...پيش مني

ديشب با اولين حاجي فيروز شهرمون عكس گرفتي . چه حال و هوايي داره . خدا كنه همه مردم خوشحال باشن .

چهارشنبه سوري نرفتيم من ترسيدم كه خطرناك باشه به نظرم تفريح بدي شده . يك آتش كوچك بس بود . خونه بوديم و خريدها رو سر و سامون داديم البته از صداها بي نصيب نبوديم .

امروز صبح هم رفتيم سينك و گاز و هود خونه جديد رو خريديم با شيريني و شكلات عيد رو احتمال زياد هم عصر بريم براي خريد جزئيات هفت سين . ماهي هم مي خريم . بايد امشب سفره عيد رو برات بچينم .

اولين عيدي كه تو در كنارمي پارسال توي قلبم بودي و امسال هم تو قلبمي هم كنارم هم روحم شدي .

اینجاست که عطر حضورت…همان هوای نفس های من است…و با این نفس هاست که زنده مانده ام...تو مال منی و من از

 

اولين ساليه كه سفره مي اندازم چون با تو زنديگم معني دار شده . هرچند ممكنه لحظه تحويل سال بيدار نباشي يا نباشيم اما از حالا عيدت مبارك .اميدوارم سالهاي خوشي و لحظات شادي در انتظارت باشه گلم .

با تمام وجودم و قلبم و روحم ميخوام تو همه بچه هاي دنيا توي شادي باشين و هميشه خنده روي لبانتون باشه .

ديروز نگات ميكردم گفتم يكي از فرشته هاي خدا پيشمه . تو از پيش خدا اومدي منم بغلت كردم و بوست كگردم و بوئيدم تا بتونم يكم بوي خدا رو استشمام كنم عزيز دلم .

زندگي تازه من و بابابي كنار تو معني گرفته و رنگ زيبايي داره حالا ميفهمم تا حالا بدون تو زندگي ما سياه و سفيد بود و حالا رنگي شده . پر از رنگهاي شاد .

 

و حالا تبريك عيد جوجه به خاله ها ::

برای عیدی امسالت

یک سبد ستاره چیده ام

تکه ای ازماه را

و یک شاخه نیلوفر

سال تحویل میشود

و من برایت لبخند می زنم

نوروز مبارک

از طرف جوجه طلا به تمامي خوانندگان وبلاگم .عيد همه مبارك

smsnow01 nariya اس ام اس تبریک عید نوروز   سری اول

 

پسندها (1)

نظرات (1)

الهام مامان
16 فروردین 94 17:33
عیدتون مباااارک
زويا
پاسخ
ممنون گلم با تاخير